Saturday, November 24, 2018

Ineptiile unui temerar


Imi pare rau, dar nu mai cred in povesti cu final fericit! Sunt tipul ala de om perfectionist care citeste si scrisul ala mic de la final. Si-mi amintesc ca toate povestile cu printi si printese, castele si nunti ca-n povesti, se terminau cu "si-am incalecat pe-o capsuna si v-am spus o mare minciuna". Nu-s sadic, nici pesimist, viata m-a invatat ca ce-i frumos trece, nimic nu tine pentru totdeauna. 

Insa am invatat ca un singur lucru e important: sa crezi in tine pana la capat, pana la ultima picatura de sange, pana la ultima bataie a inimii, crezi, crezi in tine! Vei reusi! Si daca n-o vei face, tot vei castiga! Vei sti ca ai incercat tot si nu vei avea regrete! In ultimele clipa de viata, n-o sa te gandesti ce casa mare si frumoasa ai si ce pereche frumoasa de pantofi ai in picioare, te vei gandi la fiecare sansa pe care ai ratat-o, fiecare "Buna" pe care ai fi putut sa-l zici si nu l-ai zis, fiecare "Te iubesc", fiecare "Iarta-ma", fiecare "Multumesc" pe care ai fi putut sa le spui si nu le-ai spus. Din orgoliu, timididate sau din orice alt motiv imbecil.

Ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata! Dupa asta mi-am ghidat si imi ghidez viata, traiesc clipa, ma dau cu capul de asfalt, ma ridic si merg mai departe, joc all in, stiu ca n-o sa pierd niciodata! Si-n ziua cand voi pleca, voi zambi, voi fi recunoscator si mandru de calatoria pe care am facut-o!
TRAITI, traiti ACUM! Maine poate nu va mai fi!


No comments:

Post a Comment